Tuesday, January 31, 2012

my "ANEH" family

dear blogger..

lama dh x buat entry baru kan??.hehe. bukan x rindu an korang tp ya la kan..mcm2 kerja yg prlu dselesaikan dulu. btw, mst korang rasa aneh + heran tgk tajuk entry aku kali ini. hehe. aneh?? cmne aku leh dpt ayat ni n nape aku tiba2 mengamalkan ayat ni?? sbbnya suma kwn2 ku aneh. tp keanehan mereka mmbuatkn ku rasa bahagia. setiap yg org yg berada disekeliling aku ada ragam trsendiri, ada perangai diluar jangkaan yg mjdkn diri mereka unik melalui keanehan perangai mereka itu. i love them ! really love them. bila sy ada masalah, aku akn ingat setiap keanehan yg mereka buat. mmg akn tersenyum punye...:). dia org la family aku kat sini. dia orglah pmbakar semangat ku. dia org la penguat ku dikala aku hmpir trjatuh. dia org la bapa dan ibu ku diakala brjauhan dgn family ! satu2nya perkataan yg boleh aku describe tntng diri mereka ialah ANEH ! kerana keanehan itulah kmi rapat. kerana keanehan itu lah, trcetus pergaduhan yg mmbawa kebahagian.

yesterday we meet at God's home and become a brothers n sisters, because God's plan. today we are still brothers and sisters for the love of God.tomorrow we will be brothers n sister because today we pray for each other .day - the day then we will continue to be brothers n sisters, because tomorrow we have a hope. But if tomorrow no more. we are brothers n sisters. brothers n sisters forever, even in memory... :')



bermain dengan air hujan~~ what a great day ! :)

No comments:

Post a Comment